Frågor som tjejer ska göra! :)

ALLA BRUDAR, SKA GÖRA TESTET!
KÄRLEK, SKOLA, FAMILJ, VÄNNER, FJORTIS,
KRIMINELLT, DÅLIGA TIDER.

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - jajamen <3
om du är kär, i vem? - Min älskling, Markus<3
Har du någon kille just nu? - japp!
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Nej, det tror jag inte
Vem kramade du senast? - Markus <3
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? Nej..!

SKOLA:
Är du duktig i skolan? - Rätt så, det är okej enligt mig!
Har du bra betyg? - I de ämnena som jag strävar efter bra betyg i ja. De andra är okej!
Har du fått göra om ett prov någon gång? - japp
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Ja då :D
Sköter du dej i skolan? - klart jag gör.
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Ja, men inte så ofta faktiskt.
Haft mobilen på lektionstid? - jaap
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon?- nej!?

FAMILJ:
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - ja, men på två ställen :P
Trivs hemma? - Ja det gör jag!
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Ja, men länge sen!
Har skrikit och slagit din mamma? - Nej!
Har fått en rejäl utskällning på sistone? - Nej.
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv? - Nej.
Vem betyder mest för dej i din familj? - Mamma, men pappa är också jätte bra<3
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Alltid<3


KRIMINELLT:
Har du snattat? - nopp
Är det okej att vara kriminell? - nej
Vill du bli kriminell? - nää
Varför gör du sånt här? - ?
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - nej haha :D
Har du suttit i fängelset? - nää :o
Vill du hamna i fängelset? - självklart inte.

DÅLIGA TIDER:
Har du vart på dåligt humör den senaste tiden? - Nej
När grät du senast? - minns inte :P
Du har gråtit över en kille? - mm
Vem bråkade du senast med? - vet ej!?
När var du arg/ledsen senast?- Minns inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0