Lördag 19/2 -11

Veckan har varit jätte bra.
Började veckan med alla hjärtans dag, som vad mysig och jag tillbringade den med min älskling<3
Vad även två minus denna dag, hade två prov..
Men det gick bättre än vad jag trodde det skulle göra.
Sen på torsdagen fick jag reda på hur det gick och jag blev godkänd på båda.
Vilket jag blev mycket glad över.
Sen har veckan rullat på som bara den, fort har den gott =)

Och nu sitter man här, ska snart ner till Laholm för att ha innebandyträning med Höks..
Jag och Matilda ska ha den själva idag, den vanliga tränaren ska inte ens vara där.
Så vi får se hur det blir om de lyssnar på oss och så vidare.
Vi är förberedda med övningar iaf! =D

Nej, nu ska jag fixa lite, och äta något innan Matilda kommer och hämtar mig..

I eftermiddag ska jag hem till farmor och äta mat, kommer att bli kanon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0