500m

Ligger i soffan, är helt slut i hela kroppen...
Inte så jätte konstigt egenteligen faktiskt.
Tittar på handbollen också, inte rikigt min grej men man får offra sig ibland =P ..
Har haft flrsta dagen på APU:n, simmning...
Mycket trevligt, i morgon är det innebandy som står på menyn..
HEHE!

Efter en timme tillsammans med den, visst vi tittande bara.
Så simmade jag och Matilda 500m :)
Mycket skönt faktiskt...
Ska simma minst en gång i veckan, minst 500m!

I morgon så ska vi in till halmstads sjukhus för ett besök angående projektarbetet. :)
Vi är ju faktiskt lediga, så jag ska sova en liten stund längre än vad jag borde, för i morse så var jag så sjukt trött..
Borde faktiskt inte vara okej att vara så trött!!??

Jag funderar på att börja med ett tidsbestämt inlägg varje dag..
Börjar nog i morgon! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0