Dag 1 - Om mig!




Ja då ska jag försöka berätta lite om mig själv tänkte jag..

Mariana Pernilla Fogelström heter jag och är född på Halmstad BB den 16 Januari 1992! För tillfället bor jag på två ställen eftersom att mina föräldrar är skilda sen många år tillbaka. Med pappa bor jag i Genevad och med mamma i Ränneslöv. Jag trivs faktiskt mycket bra på båda ställena..

Jag ser mig själv som en glad tjej, framåt men ändå lite avvaktande. Jag tror faktiskt att det är så andra ser mig också, eller jag nästan hoppas på det iaf.. hehe!

Jag är tillsammans med världens bästa pojke, Markus sedan snart 4 år tillbaka! <3
Vi umgås väldigt mycket, nästan bor tillsammans..
Vi är lite överrallt, hos mig eller hos honom..

Annars gör jag inte så mycket mer än att jag går sista året på gymnasiet på Osbecksgymnasiet i Laholm.
Jag går barn- och fritidsprogramet, och ska troligtvis plugga vidare till hösten om jag kommer in.
Jag ska söka till förskolelinjen. För jag vill bli förskolelärare, och sen om några år plugga vidare så jag kan arbeta med handikappade barn på förskolan..

Ja mycket mer än såhär kan jag inte komma på om mig!
Ni får självklart kommentera om ni har någon fråga, självkart så svarar jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0