Dag 2 - Min första kärlek

Nu ska jag berätta en liten rätt söt berättelse eller det är det ju egentligen inte för den är ju faktiskt sann.. Det är om min första stora kärlek...

Jag gick i 3:an på Genevads skolan, och en av mina killkompisar, Linus som hade gått i samma klass som mig hade flyttat och hade då börjat i Arla. Våra föräldrar kände varandra väl så vi träffades en del fastän att han hade flyttat.. Sen under vårterminen så har man en vecka på Veingeskolan för att lära känna de andra som man ska börja tillsammans med, så skulle han också vara där. Vi träffades några dagar innan och pratade om hur veckan skulle vara. Han berättade om en killkompis, Samuel som han hade fått när han började i Arla, att han hade tittat på mig i skolkatalogen och tyckte jag var snygg! :$

När veckan sen kom så sa min kompis att vi skulle gå ner till skateboardparken, för att träffa killen som tyckte jag var snygg.. Det tyckte jag var lite jobbigt, men jag gjorde det. Det var nästan bara jag och alla killar där. =O haha! Han pratade inte så mycket med mig för han tyckte nog att det var lite pinsamt. Men veckan gick och vi pratade lite med varandra nästan varje dag..

Några veckor senare så träffades vi tillsammans med våra föräldrar och sen blev vi ihop (ja det heter ju faktiskt så i den åldern). Vi var ihop i över ett år, så vi var ju tillsammans när jag började på Veingeskolan när hösten kom. Han var så gullig mot mig, han var ju ett år äldre än mig, så när han hade rast och inte jag så gick han i våran korridor och satte saker på min plats.

Vi träffades rätt så ofta på fritiden också, både gemensamt med kompisar och tillsammans med våra föräldrar.
Hur det tog slut mins jag inte...

Vi var tillsammans under en tid under högstadiet också, men det höll inte! Men han är en mycket god vän till mig!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0