Dag 4 - Vad är kärlek?

Jag vet inte vad jag ska skriva om vad kärlek är, för ärligt så ver jag nog faktiskt inte rikigt det.

Jag ger kärlek till min pojke och jag får tillbaka det utav honom!<3

Jag kan inte få ner det i ord, det går inte..

Men det är mysigt iaf!
Någoting alla borde få på något sätt, alla är värda det..

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dagen idag har varit jätte bra, efter skolan bestämde jag mig för att gå ner till Amandas och boka tid till sminkning och frisyr. Ska vara där klockan 10.00 9 Juni! :)
Jag trodde inte jag skulle hinna med 14.25 bussen eftersom att jag gick ifrån skolan strax innan 2.
Men när jag hade varit där inne så kom jag på att 2 bussen på fredagar brukar vara sen eftersom att det är så många som åker hem vid den tiden då, så jag borde hinna för då var klockan 14.24, hehe!
Och det gjorde jag också !!

NU snart ska jag sova för jag ska upp tidigt i morgon..
Känns lite jobbigt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0