Dag 5 - Min dag

Började med att mobil alarmet ringde 06.45, kan säga att jag var inte så peppad på att gå upp då..
Men det var rätt lungt när jag väl var uppe..
Sen åt jag frukost tillsammans med min pojke..
Var och hämtade Matilda 07.35 för att sedan köra ner mot Laholm.
När vi kom ner till Laholm så fick vi inte göra så jätte mycket, det gjorde vi inte under förmiddagen heller.
Vi satte upp lappar lite överallt..
Sen de två sista matcherna så satt vi i sekretariatet, var faktiskt roligt :) hehe!

Vi skulle varit där mellan 08.00-15.00 men det var redan klart 12.00 så vi fick komma hem tidigar.
Rätt okej faktiskt, men ändå lite surt för vi behöver ju faktiskt timmarna!!

Nu när jag har varit hemma har jag inte gjort så jätte mycket..
Var på maxi innan och köpte The Sims 3 till mitt WII =)

Nej nu ska jag vara lite social med min pojke!!

I morgon ska jag ner till Malmö och porva och troligtvis köpa balklänning!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0