Hur kör folk?

Besöket på sjukhuset var mycket trevligt.
Men gud vad små barnen är, nästan lite hemskt..
Vi fick gjort och fick reda på det vi skulle iaf, vad vi vet nu...

När vi skulle köra där ifrån så skulle vi köra till McDonalds och äta (mumma) och då hände det....
Jag tittat upp i backspegeln och ser att en bil kör om en bil som ska sväng, visst inget fel i det för den skulle svänga vänster, sen så stannar jag för det är en dam som väntar på att få gå över på övergångsstället. Och då händer det, damen hade kommit över halva vägen och sen halvspringer tillbaka ingen (han gick med rullator) och tittar över axeln och där kommer en bil, idioten kör om mig när jag har stannat för att släppa över damen..
Undra hur fan hon fick sitt körkort,!? Genom flingpacketet kanske!?
Innebandyn var rolig, vi satt visserligen bara och tittade på..
Men det är väl typ det vi ska göra kanske!?
Nej, men vi ska vara med och spela någon gång med.
Men vi ville bara titta nu i början och lära känna spelarna..
Nu ska jag lägga mig eller jag ligger ju faktiskt redan, hehe!
Jag ska gosa ner mig och vänta på att min pojke kommer! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0