mobil bloggar

Ligger i soffan hemma hos pojken, han är nere i knäred hos Miki. Kollar för tillfället på lets dance, rätt så bra faktiskt. i eftermiddags så var vi på 6 års kalas för Elin. Grattis till henne! Skolan var okej, förutom att vi hade "prov" som skulle varit ett läxförhör. Jag hade läst sidorna 2 gånger, jag hade varit mera seriös om jag hade vetat att det var ett prov! Men sen tycker jag faktiskt inte att man får ha ett prov första lektionen efter jullovet. Det var den första historia lektionen vi hade efter lovet.. I morgon bitti ska vi upp till ikea i älmhult, sen snabbt som attan hem till mamma för att fixa inför ett firande för mig på kvällen. Då kommer delar utav släkten. Hoppas man får något skojigt! :-D hej hopp! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0