Skolan

Hemma efter en kort dag i skolan..
Började kl 08.00, jobbade med Michis med vårat barbete om psykiskt sjuka föräldrar.
Vi är bara bäst på att arbeta bra för tillfället.. :)
Sen fick vi typ reda på att vi hade slutat vid 11.00, inte lika kul..
Men så sa vi att vi skulle gör klart svenska uppgiften så att vi blev klara med den, och det blev vi typ 12.30..
Sen satt vi och pratade med Uffe ett tag, mycket trevligt! :)
Michis vi är bara bäst just nu!<3

Men jag gillar inte skolan när vi inte har några lektioner!!!

Men nu ska jag köra tillbaka till skolan för att hämta min pojke, jag har nu bara varit hemma och skrivit klart samhälles uppgiften..
Vi ska köra hem till honom sen!

Jag skriver senare ikväll igen, och då kommer berättelsen om min första kärlek upp ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0