Söndag 30/1 - 11

Ursäkta att jag inte har uppdaterat på länge, jag har verkligen inte haft någon lust alls att blogga.
Vad som har hänt under tiden jag inte har bloggat är inte något så speciellt utan jag har pluggat en massa..
Sen har jag och Matilda varit mycket duktiga med våran APU, på måndagen var vi med på simningen, sen på tisdagen så var vi på innebandyn och blev även intervjuad av tidningen ( http://sverigesradio.se/sida/sandningsarkiv.aspx?programid=70&date=2011-01-27 ) 11.30-12.00 27 januari ! :) Sen hade vi handledarmöte under torsdagen, han är nöjd med oss :) Sen var vi även med på innebandyn igår.
I morgon så ska vi iväg med klassen och kommer hem på onsdag kväll, kanske slänger in något snabbt inlägg på kvällarna.. Men vi får se, jag måste ju spara på mitt batteri i telefonen eftersom att jag måste ju kunna ringa min pojke <3 ..
Men jag ska försöka bli lite mera aktiv igen!! :)
Vet inte om jag kommer att fortsätta med de tidsbestämda inläggen, men de märker vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0